Wyspa Masek
Tyt. oryg.: "Isola delle Maschere, ".
Jason, Julia i Rick są gotowi do kolejnej podróży: Peter Dedalus, jedyny człowiek, który może im pomóc w odnalezieniu Pierwszego Klucza, przekroczył Wrota Czasu i ukrywa się w osiemnastowiecznej Wenecji. Perfidna Obliwia Newton jest już na jego tropie, więc dzieci muszą działać szybko - trzeba odnaleźć tajemniczego Czarnego Gondoliera i trafić na Wyspę Masek, o ktorej nikt nie słyszał...
Odpowiedzialność: | [aut. Pierdomenico Baccalario ; il. Iacopo Bruno ; tł. z jęz. wł. Bożena Fabiani]. |
Seria: | Ulysses Moore / Pierdomenico Baccalario : 4 |
Hasła: | Powieść młodzieżowa włoska - 21 w. |
Adres wydawniczy: | Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, cop. 2011. |
Opis fizyczny: | 279, [4] s. : il. ; 21 cm. |
Uwagi: | Tyt. oryg.: "L`Isola delle Maschere" 2006. |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz | |
Inne pozycje z serii |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Dodaj komentarz do pozycji:
Serie (cykl) Ulysses Moore należy czytać w określonej kolejności:
Tom 1 Wrota czasuTroje dzieci, Jason, Julia i Rick, rozkochanych w przygodzie. Willa Argo nad urwiskiem, wysoko nad morzem, z tajemniczymi pokojami. Drzwi ukryte za szafą, zamknięte na cztery spusty, niedające się otworzyć. Ale dzieci za wszelką cenę chcą je otworzyć..."Jeśli z czterech jedne otworzysz przypadkiem. Z czterech trzecie wskażą motto. Z [...] |
Tom 2 Antykwariat ze starymi mapamiJason, Julia i Rick przechodzą przez Wrota Czasu i znajdują się w Krainie Puntu. Chłopcy każą uciekać Julii z powodu nagłych, przerażających dźwięków walącej się ściany. Dziewczynka ucieka zaś chłopcy postanawiają zbadać sprawę. Po niedługim czasie poznają Maruk, która oprowadza ich po archiwum i pomaga w odnalezieniu mapy. |
Tom 3 Dom LusterDziwne rzeczy dzieją się w Kilmore Cove. Jest tam pomnik króla, który nigdy nie panował i tory, które nigdzie nie prowadzą. Nie można się połączyć z Internetem, a komórki nie mają zasięgu. Wygląda na to, że miasto zostało oczyszczone z wszelkich map, aby ochronić jakąś tajemnicę. Śledztwo Jasona, Julii i Ricka rozpocznie się [...] |
Tom 4 Wyspa MasekJason, Julia i Rick są gotowi do kolejnej podróży: Peter Dedalus, jedyny człowiek, który może im pomóc w odnalezieniu Pierwszego Klucza, przekroczył Wrota Czasu i ukrywa się w osiemnastowiecznej Wenecji. Perfidna Obliwia Newton jest już na jego tropie, więc dzieci muszą działać szybko - trzeba odnaleźć tajemniczego Czarnego [...] |
Tom 5 Kamienni strażnicyTyt. oryg.: Guardiani di pietra |
Tom 6 Pierwszy KluczNadeszła godzina prawdy. W końcu dzieci uzyskały odpowiedź na swoje pytania... Ale ciągle jeszcze nie znalazły tego, o czym marzą także inni: Pierwszego Klucza, jedynego zdatnego otworzyć każde Wrota Czasu. Czy wreszcie ich poszukiwania zostaną uwieńczone sukcesem? |
Tom 7 Ukryte miastoTyt. oryg.: Citta nascosta. |
Tom 8 Mistrz piorunówTyt. oryg.: Maestro di fulmini, 2009. |
Tom 9 Labirynt cieniaTyt. oryg.: Labirinto d`ombra, 2009. |
Tom 10 Lodowa krainaJason, Julia, Anita i Rick powrócili do Kilmore Cove z niepokojącą wiadomością - wśród mieszkańców miasteczka ukrywa się zdrajca. Ktoś, kto od lat po kryjomu coś knuje. I kto, przy pomocy Podpalaczy, teraz chce dokonać prywatnej zemsty. Cienka nić drobnych zdarzeń wskaże przyjaciołom miejsce, w którym przechowuje się wszelkie [...] |
Tom 11 Ogród popiołuTyt. oryg.: Ulysses More |
Tom 12 Klub Podróżników w WyobraźniW Kilmore Cove świta właśnie najdłuższy dzień. W ulewnym deszczu osnuwającym miasto szarą mgłą spokój zatoki burzą wystrzały, nagłe błyski i łomot. Ale nie chodzi o sztorm - to kule armatnie miotane bez przerwy z ośmiu działobitni Mary Grey, legendarnego okrętu kapitana Spencera. Bliźnięta Covenant same muszą stawić czoła [...] |
Tom 13 Statek czasuMurray i Mina pewnego dnia natrafiają na dziwny statek, który ugrzązł w pobliżu ich miasteczka. Wygląda jak drakkar, okręt wikingów, ma porwane żagle i nazwę zapisaną w nieznanym im języku. Na pokładzie, poza wieloma intrygującymi śladami, znajduje się także dziwna kostka pokryta liczbami oraz notatnik należący do niejakiego [...] |
Tom 14 Podróż do Mrocznych PortówNiedługo po powrocie z Kilmore Cove Murray, Mina, Shane i Connor dostają pocztówkę z prośbą o pomoc. Będą musieli odnaleźć Mroczny Port, którego nie oznaczono na żadnej z map. Tylko jak do niego dotrzeć? Odpowiedź kryje się w Willi Argo, za Wrotami Czasu... |
Tom 15 Piraci z Mórz z WyobraźniMurray i jego przyjaciele znów wyruszają na Morza z Wyobraźni. Nie mogą dopuścić do tego, żeby opętany dzieciak, Larry Huxley, zniszczył świat tak wspaniały i drogi ich sercu. Za wszelką cenę trzeba pomóc buntownikom z Kilmore Cove. Czy zawziętym poszukiwaczom uda się odnaleźć Ulyssesa? Dokąd zabierze ich Metis i kogo spotkają [...] |
Tom 16 Wyspa BuntownikówDzięki Murrayowi i jego przyjaciołom Ulysses Moore powrócił do Kilmore Cove. Teraz trzeba odbić buntowników więzionych przez Kompanię Indii z Wyobraźni. Ekspedycją dowodzi Murray - jedyny człowiek, który jeszcze potrafi otworzyć Wrota Czasu. Czy wszyscy więźniowie odzyskają wolność? Co czeka Leonarda Minaxo i jego żonę - [...] |
Tom 17 Godzina bitwyPo przejściu przez pustynie i zamarznięte ziemie Murray otwiera Wrota Czasu prowadzące tam, gdzie wszystko się zaczęło.Oto pokój Larry’ego Huxleya, szalonego naczelnika Kompanii Indii z Wyobraźni. Jego flota właśnie zmierza do Kilmore Cove, by unicestwić buntowników.Obrońcy Miejsc z Wyobraźni pod wodzą Ulyssesa Moore`a są [...] |
Tom 18 Wielkie latoKilmore Cove w Kornwalii, 1958 rok. To wyjątkowe lato dla Ulyssesa Moore’a i jego taty, którzy przyjeżdżają do Willi Argo stojącej na klifie z widokiem na morze. Czekają na nich otwarte drzwi: to zaproszenie do poznawania tajemnic, które kryją się w domu i za portretami zdobiącymi ściany. Ulysses, razem z nowo poznanymi [...] |