Miejska i Powiatowa
Biblioteka Publiczna



w Nowym Dworze Mazowieckim

book
book

Brudne gry : powieść mozaikowa

Tyt. oryg.: "Wild cards 5 : down and dirty,".




Na ulicach Dżokerowa wybucha wojna między mafią i Widmowymi Pięściami. Przemoc wyrwała się spod wszelkiej kontroli i nawet asowie i dżokerzy są zmuszeni toczyć bój z siłami świata przestępczego.Brudne gry, piąty tom cyklu superbohaterskiego Dzikie karty, rozgrywa się w tym samym, stworzonym przez George’a R. R. Martina uniwersum, w czasie wydarzeń opisanych w Wyprawie asów i tuż po nich.Trzy główne

wątki książki tworzą splatające się ze sobą opowieści. Pierwsza z nich opowiada o kryzysie tożsamości Żółwia, który zwątpił w sens swej superbohaterskiej działalności. Druga stanowi relację z życia Croyda Crensona, który przechodzi przez dwie kolejne transformacje. Wreszcie trzecia to opowieść o wysiłkach Tachiona, próbującego uporać się z nowo odnalezionym wnukiem Blaise’em, wojną gangów na ulicach Dżokerowa oraz zagrożeniem, jakie stwarza Crenson.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:red. i wybór George R. R. Martin ; aut. John J. Miller, Roger Zelazny, Leanne C. Harper, Arthur Byron Cover, Melinda M. Snodgrass, Edward Bryant, Stephen Leigh, Pat Cadigan, Walter Jon Williams, George R.R. Martin ; przeł. Michał Jakuszewski.
Hasła:Antologie
Powieść amerykańska - 20 w.
Adres wydawniczy:Poznań : Zysk i S-ka, cop. 2016.
Opis fizyczny:698 s. ; 21 cm.
Uwagi:Stanowi t. 5 cyklu pt.: Dzikie karty, t. 1 pt.: Dzikie karty, t. 2 pt.: Wieża Asów, t. 3 pt.: Szalejący dżokerzy, t. 4 pt.: Wyprawa asów.
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Wyp. dla Dorosłych
ul. Paderewskiego 22

Sygnatura: 821-3 amer.
Numer inw.: 116727
Dostępność: wypożyczana na 30 dni

schowekzamów

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.





Serie (cykl) Dzikie karty należy czytać w określonej kolejności:

book
Tom 1
Dzikie karty

Istnieje tajemna historia świata. Po zakończeniu II wojny światowej Ziemię atakuje obcy wirus, użyczając grupce ocalałych ludzi pewnych niezwykłych mocy. Niektórych z nich - osoby obdarzone nadludzkimi zdolnościami fizycznymi lub mentalnymi - nazywa się asami. Innych - oszpeconych lub kalekich - określa się mianem dżokerów. [...]

book
Tom 2
Wieża Asów

Gdy po II wojnie światowej obcy wirus zaatakował ludzkość, garstka ocalonych zdobyła nadnaturalne moce. Dzikie karty opowiadają ich historię.Wszystko zaczęło się w roku 1946, gdy nad nowojorskim niebem uwolniono niezwykłego wirusa dzikiej karty, zdolnego do przekształcania genów. Stworzył on obdarzonych potężnymi mocami asów oraz [...]

book
Tom 3
Szalejący dżokerzy : powieść mozaikowa

Czterdzieści lat po pojawieniu się wirusa dzikiej karty geniusz zła przywołuje moce ciemności! Ulice Nowego Jorku eksplodowały radością, gdy nadchodził Dzień Dzikiej Karty, obchodzony corocznie 15 września, by wspominać umarłych i cieszyć się życiem. To dzień fajerwerków, ulicznych festynów, parad, dzień picia i walk toczonych [...]

book
Tom 4
Wyprawa asów : powieść mozaikowa

Jak wyglądałby nasz świat, gdyby w pełnym burzliwych wydarzeń XX wieku naprawdę żyli superbohaterowie i łotry o nadludzkich możliwościach? Czterdzieści lat po pojawieniu się wirusa dzikiej karty Światowa Organizacja Zdrowia postanawia wysłać misję złożoną z asów, dżokerów, polityków i dziennikarzy. Misja zbada, jak kraje [...]

book
Tom 5
Brudne gry : powieść mozaikowa

Na ulicach Dżokerowa wybucha wojna między mafią i Widmowymi Pięściami. Przemoc wyrwała się spod wszelkiej kontroli i nawet asowie i dżokerzy są zmuszeni toczyć bój z siłami świata przestępczego.Brudne gry, piąty tom cyklu superbohaterskiego Dzikie karty, rozgrywa się w tym samym, stworzonym przez George’a R. R. Martina [...]

book
Tom 6
Ukryty as : powieść mozaikowa

Przed czterdziestu laty pozaziemski wirus stworzył obdarzone nadludzkimi możliwościami istoty znane jako asowie i dżokerzy. Od tej pory toczą one walkę o swe prawa i szacunek. Podczas konwencji prezydenckiej Partii Demokratycznej w Atlancie w centrum konferencyjnym Omni panuje groza. Fanatyczny przywódca religijny pragnie pozbawić dzikie [...]

book
Tom 7
Ręka umarlaka

Prywatny detektyw i samozwańczy stróż sprawiedliwości na tropie sprawcy zbrodni, która zmieni bieg świata. Poczwarkę, kobietę o przezroczystej jak szkło skórze, będącą królową dżokerskiego półświatka, brutalnie zamordowano w jej popularnym lokalu, Kryształowym Pałacu, odwiedzanym przez wiele sław świata dzikich kart. [...]