Trzydziesty siódmy tom najsławniejszej europejskiej serii fantasy, stworzonej przez słynnego scenarzystę Jeana Van Hamme’a i wybitnego polskiego rysownika Grzegorza Rosińskiego! Dalsze przygody Thorgala Aegirssona, bohatera wychowanego przez wikingów.
Thorgala cały czas prześladuje jego dawne wcielenie, kiedy jako Shaigan był postrachem Północy i dokonywał straszliwych zbrodni... Do osady Thorgala przybija statek z mieszkańcami odległych szkockich wysp. Jedna z pasażerek rozpoznaje w bohaterze Shaigana Bezlitosnego, który niegdyś wyrżnął jej rodzinę. Postanawia się zemścić... W efekcie czarnowłosy wiking będzie musiał wyruszyć w daleką drogę, aby raz na zawsze rozprawić się ze zmorami przeszłości. Będzie też musiał zawrzeć nowy pakt z bogami...
UWAGI:
Tytuł oryginału: L`Ermite de Skellingar. Na stronie tytułowej pseudonim autora tekstu, nazwa: Yannick le Pennetier. Seria Thorgal została stworzona [>>] przez Jeana Van Hamme`a i Grzegorza Rosińskiego. Oznaczenia odpowiedzialności: F. Vignaux rysunki, Yann scenariusz ; kolory Gaétan Georges ; [przekład z języka francuskiego Wojciech Birek].
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Na kartę 012948 od dnia 2024-09-10 Wypożyczona, do dnia 2024-10-10
Kiedy RAPP, złodziej i były inżynier wojskowy, odnajduje zaginione dzienniki Nikoli Tesli, udaje mu się połączyć zdobycze współczesnej fizyki z tym, co wiedział sławny - a może niesławny? - naukowiec. RAPP wkrótce zorientuje się, że ma w rękach największą, a zarazem najgroźniejszą tajemnicę ludzkości. Za przełomowe odkrycie przyjdzie mu jednak słono zapłacić. Szczwany złodziej znajdzie się między szponami podążających jego śladem mrocznych agencji rządkowych, które nie cofną się przed niczym, żeby go złapać, a tajemniczymi mocami wszechświata, które niezbyt korzystnie wpływają na jego zdrowie.
Album zawiera zeszyty serii RASL #1-15 pierwotnie opublikowane w latach 2008-2012 przez wydawnictwo Cartoon Books.
UWAGI:
Oznaczenia odpowiedzialności: scenariusz i rysunki Jeff Smith ; kolory Steve Hamaker ; [dodatkowe kolory Tom Gaadt ; tłumaczenie z języka angielskiego Maria Jaszczurowska].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Zostań bohaterem gry! Stwórz swoją własną niepowtarzalną fabułę.Komiksy, gry paragrafowe czy też gamebooki, bo różnie można je nazywać, to znakomita zabawa dla wszystkich, którzy chcą mieć wpływ na losy bohaterów książek.Gracze wcielają się w postać i eksplorują świat poprzez nielinearną rozgrywkę, skacząc pomiędzy ponumerowanymi kadrami komiksów. Fabuła każdego z komiksów jest doskonale przemyślana, wciągająca i bardzo emocjonująca. Gracze podczas gry zdobywają nowe umiejętności i przedmioty, mogą walczyć z przeciwnikami zgodnie z wymyśloną na potrzeby gry mechaniką, rozwiązywać zagadki i przeżywać niesamowite historie. Jest wiele dróg do zakończenia rozgrywki, a w niektórych tytułach również wiele zakończeń. Wszystko zależy od gracza i jego wyborów.Komiksy paragrafowe można czytać wielokrotnie i za każdym razem odkrywać nowe możliwości i rozwiązania.
UWAGI:
Na dole okładki: Komiks, w którym bohaterem jesteś Ty. Oznaczenia odpowiedzialności: scenariusz Shuky, ilustracje Waltch, kolory Novy ; tłumaczenie Anna Ślubowska.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Ryjówki to niewielkie, ruchliwe i wiecznie głodne ssaki. Niemal bez przerwy polują - nie pogardzą owadem, dżdżownicą, ślimakiem czy małą rybką. Mało kto jednak wie, że ryjówkom przydarzają się też mrożące krew w żyłach przygody. Gdy w lesie pojawia się Czarny Nieprzyjaciel, wróg wszelkiego istnienia, muszą szukać ratunku dla siebie i swojej doliny. Wedle starej przepowiedni w chwili próby ma im pomóc ryjówka przeznaczenia. Tylko jak ją znaleźć? Zawiłe procesy ekologiczne z jedną z najbardziej fascynujących rodzin ssaków w roli głównej, przepowiednie wątpliwej skuteczności, awantury i perypetie, pościgi i brawurowe ucieczki - to wszystko, a nawet więcej, znajduje się na kartach niniejszego komiksu.
UWAGI:
Stanowi część 1 cyklu. Oznaczenia odpowiedzialności: [scenariusz i rysunki] Tomasz Samojlik.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
scenariusz Jeff Lemire ; rysunki, tusz i kolory David Rubín ; kolory wstępne Kike J. Díaz ; okładka [>>] David Rubín ; okładki zeszytów David Rubín, Mike Mignola, Dean Ormston, Duncan Fegredo, Jeff Lemire oraz Dave Stewart ; przekład z języka angielskiego: Tomasz Sidorkiewicz.
Śledztwo prowadzone przez zdeterminowaną reporterkę, pragnącą dowiedzieć się, co stało się z jej ojcem Czarnym Młotem. Od starcia legendarnych herosów z Antybogiem w Spiral City minęło dziesięć lat. Lucy, córka Czarnego Młota, nie wierzy w śmierć ojca i innych obrońców miasta. Sądzi, że zostali gdzieś przeniesieni. Kiedy osiąga pełnoletniość, pewien człowiek wręcza jej tajemniczą przesyłkę. W ten sposób zaczyna się wielka przygoda Lucy zmierzająca do wyjaśnienia zagadki zniknięcia Czarnego Młota i jego przyjaciół. Wszystkie odpowiedzi zdają się prowadzić do azylu dla obłąkanych, w którym przetrzymywani są niebezpieczni złoczyńcy. W drodze do prawdy Lucy odkrywa mroczne sekrety kilku największych przeciwników Czarnego Młota. Przy okazji dowie się też wielu zaskakujących rzeczy o swoim ojcu. Czy w końcu uda się jej dotrzeć do legendarnego złoczyńcy Sherlocka Frankensteina, który może znać sekret zaginięcia herosów?
UWAGI:
Postać metalowego minotaura współtworzył Gus Lemire. Postać Czarnego Młota stworzyli Jeff Lemire i Dean Ormston. U góry okładki: Historia ze świata [>>] Czarnego Młota. Album zawiera cztery zeszyty miniserii Sherlock Frankenstein and the Legion of Evil oraz Black Hammer #12. U dołu strony tytułowej logo i nazwa wydawcy oryginalnego: Dark Horse Books.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni