Tara‘tylanhnem T`al Brami Ab Santa Ab Maru T`al Duncan (w skrócie Tara Duncan) to nastoletnia czarodziejka, spadkobierczyni potężnego cesarstwa Omois w TamtymŚwiecie. Jeszcze niedawno żyła sobie spokojnie na Ziemi, nic nie wiedząc o swoich niezwykłych umiejętnościach i pochodzeniu. Wszystko zmieniło się w dniu, w którym omal nie została porwana przez tajemniczego człowieka w masce... Od tej pory Magister stał się śmiertelnym wrogiem Tary, zastawiającym kolejne pułapki i tym niebezpieczniejszym, że szaleńczo zakochanym w jej matce.
W pierwszym tomie przygód młoda czarodziejka udaje się z pokojową misją do Kraslavii - państwa wampirów, aby uzdrowić wampirzycę zarażoną ludzką krwią. Niespodziewanie na Tarę napadają trolle, które wszak powinny być uprzedzone o jej podróży przez ich terytorium. Co gorsza, dziewczyna nagle traci swą moc...
UWAGI:
Na grzb.: 1.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Okropnie boję się wyjść. Muszę jednak stawić czoła Paryżowi, zanim noc zagarnie ulice. - Dobrze - mówię do siebie. - Działa jak w WOT, zachowuj się, jakbyś nadal był w świecie Ukraün. Nie daj Wrogowi - kimkolwiek jest - zdobyć przewagi.
Przed katastrofą Jules uczył się w zwykłym paryskim gimnazjum. Podobnie jak pozostali tytułowi bohaterowie serii jest Ekspertem w grze komputerowej Warriors of Time. Jego awatar, Spider Snake, to dzielny, silny i niezwykle inteligentny wojownik. Ostatni przed apokalipsą komunikat mistrza gry Khronosa zwoływał Ekspertów do Paryża i obiecywał możliwość przeniesienia się w czasie, by uratować świat. Czy wiara w obietnicę Khronosa wystarczy, żeby przetrwać? Czy gimnazjalista stanie się wojownikiem?
UWAGI:
Stanowi t. 2 cyklu.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Ja, Koridwen, pochodzę ze wsi i stąpam twardo po ziemi. Nie uwierzę w byle obietnicę. Myślę o zwierzętach, za które jestem odpowiedzialna. Myślę o Maksie, którego przygarnęłam. To jest moje prawdziwe życie, a nie ta fikcja.
Koridwen dostała swoje oryginalne imię na cześć celtyckiej bogini i czarodziejki Cerridwen. Podobnie jak pozostali tytułowi bohaterowie serii jest Ekspertem w grze komputerowej Warriors of Time. Ostatni przed apokalipsą komunikat mistrza gry Khronosa zwoływał Ekspertów do Paryża i obiecywał możliwość przeniesienia się w czasie, by uratować świat. Czy Koridwen pogodzi się ze swoim przeznaczeniem? Czy cofnie czas?
UWAGI:
Stanowi t. 1 cyklu.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Paryż, 1934. Przed katedrą Notre-Dame w tłumie trwa policyjna obława. Tajemniczy chłopak, Vango, musi uciekać przed policją, która oskarża go o coś, czego nie zrobił. Biega po dachach Paryża, bo niewielu potrafi go dogonić. Po kryjomu odbywa lot Zeppelinem na inny kontynent. Ukrywa się w klasztorze na małej zagubionej włoskiej wyspie, a potem nawet w pewnym zamku w Szkocji. Nigdzie nie jest bezpieczny. Musi zmierzyć się ze szpiegami, skorumpowanymi policjantami i handlarzami bronią. Biegnij, Vango, biegnij! Trzymająca w napięciu powieść przygodowa , którą czyta się jednym tchem.
UWAGI:
Na s. tyt. marka wydawnicza: Znak emotikon.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni