Omega
Omega w dniu swoich dwunastych urodzin dostaje e-mail z linkiem do tajemniczej gry komputerowej. Instaluje aplikację, uruchamia ją i. zmienia rzeczywistość. Świat staje się polem niebezpiecznej gry, którą rządzą nieodgadnione, nielogiczne zasady. Czy jednak rzeczywiście ustala je zakapturzony, anonimowy Wróg? A może robi to sama Omega?
Odpowiedzialność: | Marcin Szygielski. |
Hasła: | Gry komputerowe Zombie Wampir stworzenie fantastyczne Powieść Literatura polska |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Instytut Wydawniczy Latarnik im. Zygmunta Kałużyńskiego, 2019. |
Opis fizyczny: | 509 [2] strony : 21cm. |
Forma gatunek: | Książki. Proza. |
Powstanie dzieła: | 2010 r. |
Odbiorcy: | Dzieci. 9-12 lat. |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)