Atak zmutowanych robotów
Przemek i jego przyjaciele zapisują się na zajęcia z robotyki. Ich niezwykła kreatywność i zdolności w tej dziedzinie dadzą nieprzewidziane efekty, a pewien kosmiczny interes wypełi kolejne dni szarej, szkolnej rzeczywistości. Klubowicze nie byliby sobą, gdyby przy okazji nie wplątali się w aferę kryminalną ze złotymi zegarkami w tle. Z pomocą przyjdzie im ciotka Matylda i jej czarny kot...
Odpowiedzialność: | Agnieszka Stelmaszyk ; ilustracje: Katarzyna Nowowiejska i Anna Oparkowska. |
Seria: | Klub Poszukiwaczy Przygód / Agnieszka Stelmaszyk : t. 4 |
Hasła: | Powieść dziecięca polska - 21 w. |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Zielona Sowa, cop. 2016. |
Opis fizyczny: | 195, [2] s. : il. kolor. ; 21 cm. |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz | |
Inne pozycje z serii |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Dodaj komentarz do pozycji:
Serie (cykl) Klub Poszukiwaczy Przygód należy czytać w określonej kolejności:
Tom 1 Zmora doktora MelchioraGłównym bohaterem i jednocześnie narratorem jest Przemek Więcławski. Przemek zakłada Klub Poszukiwaczy Przygód. Wstępują do niego jego najlepsi kumple: Bazyl, Muffin, Rodzynek. Potem dołączają jeszcze dwie dziewczynki: Miśka i Tola.W mieście doszło do wielkiego skandalu. Z muzeum wykradziono kolekcję cennych obrazów Leona [...] |
Tom 2 Moneta zagładyW klasie Przemka wszyscy czekają na szkolną wycieczkę. I nic dziwnego, kto by nie chciał spotkać się z Białą Damą nawiedzającą uroczy zameczek. Tylko czy tajemnicza moneta na szkolnym parapecie nie pokrzyżuje im planów? Do tego ktoś wykrada dzieło Mikołaja Kopernika, czego członkowie KPP nie mogą przecież puścić płazem. A [...] |
Tom 3 Ucieczka szalonego rumakaPrzemek i jego przyjaciele zakładają w szkole gazetkę - marzy im się kariera wielkich reporterów! Szkoda tylko, że akurat nic ciekawego się ni edzieje... Na szczęście trafiają fo muzeum Sat-Okha. Od pióropuszy i zabaw w Indian, do kolejnego śledztwa już tylko krok. Tym razem w mieście giną zabytkowe auta pewnego kolekcjonera. [...] |
Tom 4 Atak zmutowanych robotówPrzemek i jego przyjaciele zapisują się na zajęcia z robotyki. Ich niezwykła kreatywność i zdolności w tej dziedzinie dadzą nieprzewidziane efekty, a pewien kosmiczny interes wypełi kolejne dni szarej, szkolnej rzeczywistości. Klubowicze nie byliby sobą, gdyby przy okazji nie wplątali się w aferę kryminalną ze złotymi zegarkami w [...] |
Tom 5 As piątych klasZnacie już Przemka, Bazyla, Tośkę, Muffina, Rodzynka i Miśkę?Koledzy i koleżanki z klasy założyli, jakiś czas temu, Klub Poszukiwaczy Przygód. Od tej pory klubowicze, oprócz świetnej zabawy, regularnie wplątują się w tarapaty. Ale, ale. dzieciaki zawsze wychodzą z nich obronną ręką, a przy okazji rozwiązują tajemnicze zagadki. [...] |