Gra o życie
Tytuł oryginału: "The game of lives, ".
Sztuczna inteligencja, która chce opanować ludzkość. Gra, która stała się zdecydowanie zbyt realna. Walka o unicestwienie Doktryny Śmiertelności,
Zaledwie kilka tygodni temu Michael oddałby wszystko, żeby jeszcze raz zanurzyć się w Sen - w świat wirtualnej rzeczywistości VirtNetu. Było tam wszystko, czego zapragnął. Miliony gier tak fantastycznie zaprojektowanych, że życie nie mogło
się z nimi równać. Ale w VirtNecie przyczaiło się też coś przerażającego.
Najgorsze wyszło na jaw, kiedy było już za późno. Cyberterrorysta Kaine zaczął wdrażać swój plan zniszczenia ludzi. A Michael nieświadomie mu w tym pomógł. Teraz Kaine jest o krok od opanowania całej ludzkości.
Ale Kaine ma przeciwników - agentkę Weber ze Służb VirtNetu, która poświęci życie tysięcy osób, aby go dopaść, i. grupkę wyjątkowych nastolatków, którzy wiedzą, jak uratować umysły ludzi, w których wcieliły się sztuczne inteligencje. I staną do nierównej walki o unicestwienie Doktryny Śmiertelności.
Odpowiedzialność: | James Dashner ; z angielskiego przełożył Robert Waliś. |
Seria: | Doktryna śmiertelności / James Dashner : cz. 3 |
Hasła: | Rzeczywistość wirtualna Sztuczna inteligencja Fantastyka Powieść Literatura amerykańska |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Albatros Andrzej Kuryłowicz, 2017. |
Opis fizyczny: | 381, [2] strony ; 20 cm. |
Uwagi: | Stanowi 3 część cyklu |
Forma gatunek: | Książki. Proza. |
Powstanie dzieła: | 2015 r. |
Twórcy: | Dobrzańska-Gadowska, Anna. Tłumaczenie |
Odbiorcy: | Młodzież. 14-17 lat. |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz | |
Inne pozycje z serii |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Dodaj komentarz do pozycji:
Serie (cykl) Doktryna śmiertelności należy czytać w określonej kolejności:
Tom 1 W sieci umysłówHiperzaawansowana technologia Cyberterroryzm Gry przerastające najśmielsze marzenia i... najgorsze koszmary Michael jest graczem. I - jak większość graczy - więcej czasu niż w realnym świecie spędza w wirtualnej rzeczywistości VirtNet. Ta sieć całkowicie pochłania umysł i ciało, a im więcej hakerskich umiejętności posiadasz, [...] |
Tom 2 Reguła myśliGdzie kończy się gra, a zaczyna prawdziwe życie? Co jest Jawą, a co Snem? Kto człowiekiem, a kto tworem? To, czego Michael dowiaduje się na końcu Ścieżki, wywraca do góry nogami całą jego wiedzę o własnym życiu. A prawda budzi w nim grozę. Michael jest tworem. Następnego dnia budzi się w obcym mieszkaniu, w ciele nieznajomego [...] |
Tom 3 Gra o życieSztuczna inteligencja, która chce opanować ludzkość. Gra, która stała się zdecydowanie zbyt realna. Walka o unicestwienie Doktryny Śmiertelności, Zaledwie kilka tygodni temu Michael oddałby wszystko, żeby jeszcze raz zanurzyć się w Sen - w świat wirtualnej rzeczywistości VirtNetu. Było tam wszystko, czego zapragnął. Miliony gier [...] |